Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti – Bc. Lucie VOŽENÍLKOVÁ
Bc. Lucie VOŽENÍLKOVÁ
Master's thesis
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Comparison of communication of selected brands on social network
Abstract:
Cílem této práce je komparovat komunikaci vybraných automobilových značek na českých sociálních sítích a formulovat doporučení. Data byla shromážděna za 3 měsíce roku 2022 pro značky Hyundai, Toyota a Kia na sociálních sítích Facebook a Instagram. Využity jsou metody kódování a korespondenční analýzy. Práce provádí komparaci na základě formální stránky příspěvků, dosahů, využívání call to action a …moreAbstract:
The aim of this paper is to compare the communication of selected automotive brands on Czech social networks and to formulate recommendations. Data was collected for 3 months of 2022 for Hyundai, Toyota and Kia on Facebook and Instagram. Coding and correspondence analysis methods are used. The paper performs a comparison based on the formality of the posts, reach, use of call to action and hashtags …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOŽENÍLKOVÁ, Lucie. Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Korespondenční analýza
Miriam Šventová -
Korespondenční analýza
Lucie Konrádová -
Využití korespondenční analýzy v marketingu
Kateřina TONDLOVÁ -
Management komunit na sociálních sítích
Sabina Karásková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová