Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské Republiky – Ing. Linda EL CHAAROVÁ
Ing. Linda EL CHAAROVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské Republiky
Project of competition advancement of Greiner Packaging Ltd with the usage of marketing implements on the Czech and Slovak Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o.. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. V první části jsou z literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady k tématům konku-rence, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a marketingového mixu jako prostředku pro zvyšování konkurenceschopnosti firmy …víceAbstract:
This master thesis deals with project of improvement competitive advantage of company Greiner Packaging Slušovice, Ltd. The thesis is divided into three main parts: theory, analysis and project. The first part includes general information about competition, competitive advantage and marketing mix as an instrument for improvement competitive advantage of the company. Company Greiner Packaging Slušovice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EL CHAAROVÁ, Linda. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské Republiky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/r0q0fh/.
Jak správně citovat práci
EL CHAAROVÁ, Linda. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské Republiky. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí společnosti XY
Tereza Šimečková -
Analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o.v rámci zelených produktů
Petra Bezděková -
Návrh modelu konkurenční strategie podniku
Vít ROHRBACHER -
Návrh modelu konkurenční strategie podniku
Ondřej MOŠA -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Návrh konkurenční strategie pro společnost H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Daria Afanasieva -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová