Marketing trend of E-shops and its impact on profit – Bc. David Hrabě
Bc. David Hrabě
Diplomová práce
Marketing trend of E-shops and its impact on profit
Marketingový trend E-shopů a jeho vliv na profit
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingové trendy mezi českými e-shopy v roce 2016 a také jaký vliv má online marketing na profit e-shopů. Mezi hlavní zdroje informací pro sestavení závěrů patří konzultace se čtyřmi agentura-mi, které mají na starosti několik desítek e-shopů a také konzultace se dvěma uznávanými online marketingovými specialisty. Dále sběr dat probíhal od května do prosince …víceAbstract:
This diploma focuses on online marketing trends among the Czech e-shops in 2016 and what impact does online marketing have on e-shops profit. The main sources of information to draw a conclusion include consultation with the four agencies, who are responsible for several dozen e-shops, and consultations with the two renowned online marketing specialists. Moreover, data collection was conducted from …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
On-line marketing e-shopů.
Jan Velcl -
Analýza online marketingu e-shopů
Tomáš Kudláček -
Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
Helena Schmiedová -
E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity
Barbora HAVLOVÁ -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová
Název
Vložil
Vloženo
Práva