Illya Dragan

Diplomová práce

Developing KPI System for Customer Services

Developing KPI System for Customer Services
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout a implementovat Business Intelligence řešení pro konkrétní obchodní jednotku v rámci společnosti na úrovni všech regionů, kde tato obchodní jednotka poskytuje své služby. Hlavním účelem tohoto systému je sledovat a řídit průběh strategického programu, který vypracovali sami manažeři a který se zaměřuje na rozvoj portfolia a kulturní změny. Bude využíván pro interní účely …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design and establish a Business Intelligence solution for a specific Business Unit within company at the level of all regions where this Business Unit provides its services. The main purpose of this system is to track and manage the progress of a strategic program, developed by managers themselves, which focuses on portfolio development, and cultural change. It will be …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Markéta Smolníková
  • Oponent: Jaroslav Břešťan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92531