Marketingový význam cashback portálů na našem trhu – Veronika Jeníková
Veronika Jeníková
Bakalářská práce
Marketingový význam cashback portálů na našem trhu
Marketing importance of cashback websites in the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá cashback portály. Cílem je zmapovat současnou situaci s cashback portály na českém trhu, zjistit, jaké je povědomí o cashback portálech mezi studenty VŠE a jak cashback portály ovlivňují jejich nákupní chování. V teoretické části se zaměřuje na vymezení pojmu v kontextu internetového a affiliate marketingu. Druhá část je praktická a navazuje na teoretické poznatky. V praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with cashback websites. The aim is to map the current situation with cashback websites in the Czech market, to find out what is the awareness of cashback websites among students of VŠE and how cashback websites influence their buying behaviour. The theoretical part focuses on the definition of the term in the context of internet and affiliate marketing. The second part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komparace cashback portálu a návrhy na jeho zlepšení v konkrétní organizaci
Lucie Smetanová -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý