Veronika Jeníková

Bakalářská práce

Marketingový význam cashback portálů na našem trhu

Marketing importance of cashback websites in the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá cashback portály. Cílem je zmapovat současnou situaci s cashback portály na českém trhu, zjistit, jaké je povědomí o cashback portálech mezi studenty VŠE a jak cashback portály ovlivňují jejich nákupní chování. V teoretické části se zaměřuje na vymezení pojmu v kontextu internetového a affiliate marketingu. Druhá část je praktická a navazuje na teoretické poznatky. V praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with cashback websites. The aim is to map the current situation with cashback websites in the Czech market, to find out what is the awareness of cashback websites among students of VŠE and how cashback websites influence their buying behaviour. The theoretical part focuses on the definition of the term in the context of internet and affiliate marketing. The second part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86864

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management