Organizational Forms in ELT with Respect to Language Skills Development – Ing. Alena Keene
Ing. Alena Keene
Diplomová práce
Organizational Forms in ELT with Respect to Language Skills Development
Organizational forms in ELT with respect to particular language skills development
Abstract:
Tato práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti mluvení, coby jednoho z cílů a prostředků rozvoje komunikační kompetence. Příležitosti pro rozvoj řečové dovednosti mluvení jsou zkoumány primárně ve vztahu k použití jednotlivých organizačních forem, především práce ve dvojicích a ve skupinách. Za účelem rozšíření příležitostí pro rozvoj řečové dovednosti mluvení ve výuce anglického jazyka v konkrétní …víceAbstract:
This thesis deals with the development of speaking skills as one of the aims and means of communicative competence development. Opportunities for speaking skills development are explored primarily in connection with the use of individual organizational forms, mainly group work and pair work. A strategy of collaborative action research was employed in order to increase the opportunities for speaking …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Keene, Alena. Organizational Forms in ELT with Respect to Language Skills Development. Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Teaching Speaking at Upper Secondary Schools to Achieve Communicative Competence
Daniela Rawsthorne -
Life and Institutions of English Speaking Countries in Textbooks for Secondary School
Michaela Šafářová -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Application of activities for speaking skills development at lower secondary school
Dominika ŠÁROŠI -
Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback
Magdalena Tomášková -
Instructions For Pair Work/Group Work and Response of Students Using Conversation Analysis
Karolína Krištofíková -
Conversational repair in pair and group work in upper-secondary EFL classes
Adéla Červenková