Analýza spokojenosti zákazníků lezeckého centra Vertikon-Singing Rock – Jakub SVĚTNICKÝ
Jakub SVĚTNICKÝ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků lezeckého centra Vertikon-Singing Rock
Customer satisfaction analysis of the Vertikon-Singing Rock climbing center
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje úroveň spokojenosti návštěvníků lezeckého centra Vertikon - Singing Rock Zlín. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketing, služba, zákazník a spokojenost zákazníka. Část je věnována i sportovnímu lezení. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na dosažení cílů a použitou metodiku výzkumu. Poté se detailně zabývá analýzou Lezeckého centra Vertikon - Singing …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the level of satisfaction of visitors of the Vertikon - Singing Rock Zlín climbing centre. In the theoretical part, concepts such as marketing, service, customer and customer satisfaction are defined. The part is also devoted to sport climbing. The practical part of the bachelor thesis focuses on the achievement of the objectives and the research methodology used. It then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVĚTNICKÝ, Jakub. Analýza spokojenosti zákazníků lezeckého centra Vertikon-Singing Rock. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Pohybová aktivita, rekreace a zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla