Mystery shopping v retailovém bankovnictví – Bc. Miroslava Zatloukalová
Bc. Miroslava Zatloukalová
Master's thesis
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Mystery shopping in retail banking
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá Mystery shoppingem v retailovém bankovnictví. Cílem diplomové práce je zhodnocení a porovnání finančních služeb, poskytovaných klientům retailového bankovnictví v Olomouckém kraji se zaměřením na vybrané prvky marketingového mixu služeb a dle vyhodnocených dat doporučit klientsky nejpřívětivější banku. První tři kapitoly práce popisují teoretická východiska marketingu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with Mystery Shopping in retail banking.The aim of the thesis is to evaluate and compare financial services provided to retail banking clients in the Olomouc region, focusing on selected elements of the service marketing mix. The first three chapters of the work describe the theoretical basis of marketing and marketing research with a focus on financial services, the banking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/so052/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZATLOUKALOVÁ, Miroslava. \textit{Mystery shopping v retailovém bankovnictví}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/r1tx5m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností
Lucie Prouzová -
Využívanie moderných spôsobov marketingovej komunikácie bankovými inštitúciami
Lucia Iskrová -
Vnímanie marketingových aktivít banky jej klientmi
Ivana Vernárska -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Zaměstnanecké benefity pracovníků bankovní instituce
Lenka MORAVCOVÁ -
Zaměstnanecké benefity pracovníků bankovní instituce
Lenka MORAVCOVÁ -
Gamifikace na sociální síti Instagram bankovní instituce XY
Karolína Bílá -
Analýza image značky bankovní instituce
Tereza Krečmerová