Optimalizace a analýza rozvržení přístupových bodů skladu – Miroslav Špolc
Miroslav Špolc
Bakalářská práce
Optimalizace a analýza rozvržení přístupových bodů skladu
Optimization and Analysis of the Layout of Access Points of a Storehouse
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je optimálně rozvrhnout přístupové body skladu, takzvané brány, za podmínek zadaných firmou. Vedlejším cílem je pak ukázat využití metod operačního výzkumu na praktickém příkladu a předvést tak zadavatelské firmě nejen optimalizaci výsledku, ale také postupu řešení problematiky. První kapitola je věnována představení fungování zadavatelské firmy a vysvětlení zadané problematiky …víceAbstract:
The primary goal of this bachelor's thesis is to find the optimal layout of access points, the so called gates, of a distribution centre, while complying with the company requirements. The secondary goal of this thesis is to show the responsible workers in the company the application of operation research on an example that is put into practise and in this way to show them not only the efficiency of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60409
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Martina Zouharová
- Oponent: Jana Sekničková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60409
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Kontrolní mechanismy v oblasti strukturálních fondů EU v ČR v právní teorii a praxi
Šárka Kudrnová Schelongová -
Prostorová analýza vztahu V&V výdajů a konkurenceschopnosti v high-tech sektoru na regionální úrovni
Kateřina Lindnerová -
Zhodnocení přínosů kohezní politiky v ČR v oblasti V&V pro inovace a k vytvoření konkurenceschopného podnikatelského sektoru
Lucia Hamplová -
Racionalizace procesů v oblasti zásobovací logistiky ve vybraném podniku
Václav Kotrba -
Optimalizace dopravní cesty společnosti CB Auto v Českých Budějovicích
Dominik Kosmačka -
Aplikace metod operačního výzkumu v projektu ŠKODA Click
Alexandr Janko -
Aplikace metod operačního výzkumu v malém a středním podniku
František Piskač