The entry strategy to Belarussian book market – Yulia Ivanova
Yulia Ivanova
Diplomová práce
The entry strategy to Belarussian book market
The entry strategy to Belarussian book market
Anotace:
Tato diplomová práce rozebírá obchodní strategii vstupu na knižní trh Běloruska na mezifiremní úrovni (B2B). Jádrem práce je analýza nového výrobku - časopisu-katalogu literárních titulů z oblasti obchodní praxe, který je distribuován prostřednictvím zásilkového obchodu. Tento produkt může pomoci firmám zlepšit proces rozhodování při nákupu odborné literatury. Zákazníci budou mít lepší přehled a možnost …víceAbstract:
The thesis demonstrates the entry strategy of a fundamentally new product - the magazine-catalogue of business books through the publishing house - to the B2B Belarusian book market. This product will help companies to make a better choice in the market of business literature. Customers will enjoy an overview and easy access to the titles, will have a quick reference about the content and prices, and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Josef Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Startup Business Plan Evaluation
Amit Singh -
Cultural Concepts in Business Culture
Adam Dolejš -
The Passive Voice in Business English
Veronika Doláková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek