Yulia Ivanova
Master's thesis
The entry strategy to Belarussian book market
The entry strategy to Belarussian book market
Abstract:
Tato diplomová práce rozebírá obchodní strategii vstupu na knižní trh Běloruska na mezifiremní úrovni (B2B). Jádrem práce je analýza nového výrobku - časopisu-katalogu literárních titulů z oblasti obchodní praxe, který je distribuován prostřednictvím zásilkového obchodu. Tento produkt může pomoci firmám zlepšit proces rozhodování při nákupu odborné literatury. Zákazníci budou mít lepší přehled a možnost …moreAbstract:
The thesis demonstrates the entry strategy of a fundamentally new product - the magazine-catalogue of business books through the publishing house - to the B2B Belarusian book market. This product will help companies to make a better choice in the market of business literature. Customers will enjoy an overview and easy access to the titles, will have a quick reference about the content and prices, and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26686
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Josef Malý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Startup Business Plan Evaluation
Amit Singh -
Cultural Concepts in Business Culture
Adam Dolejš -
The Passive Voice in Business English
Veronika Doláková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek