Yulia Ivanova

Master's thesis

The entry strategy to Belarussian book market

The entry strategy to Belarussian book market
Abstract:
Tato diplomová práce rozebírá obchodní strategii vstupu na knižní trh Běloruska na mezifiremní úrovni (B2B). Jádrem práce je analýza nového výrobku - časopisu-katalogu literárních titulů z oblasti obchodní praxe, který je distribuován prostřednictvím zásilkového obchodu. Tento produkt může pomoci firmám zlepšit proces rozhodování při nákupu odborné literatury. Zákazníci budou mít lepší přehled a možnost …more
Abstract:
The thesis demonstrates the entry strategy of a fundamentally new product - the magazine-catalogue of business books through the publishing house - to the B2B Belarusian book market. This product will help companies to make a better choice in the market of business literature. Customers will enjoy an overview and easy access to the titles, will have a quick reference about the content and prices, and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Josef Malý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26686

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities