Lukáš Baier
Bachelor's thesis
Marketing ve veřejné správě
Marketing in the public sector
Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem marketingových aktivit obce s rozšířenou působností Trutnova na jednotlivé oblasti, které poskytuje veřejná správa města s důrazem na cestovní ruch v závěru práce. Práce mapuje časový rámec posledních několika let se zaměřením na období v letech 2009-2014. Nejprve jsou v bakalářské práci zpracovány a definovány teoretické poznatky a termíny z oblasti marketingu obecně a …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of marketing activities of a municipality with extened powers, Trutnov, on individual areas, which are provided by the public administration of the town. The main sphere of focus is tourism. The project is concentrated on a period between 2009-2014. The first part of the bachelor thesis contains and defines theoretical knowledge and terms from general marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59793
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: Tomáš Louda
- Reader: Miloš Matula
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Podnikateľské prostredie malých a stredných podnikov
Barbora Staršia -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová