Lukáš Baier
Bakalářská práce
Marketing ve veřejné správě
Marketing in the public sector
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem marketingových aktivit obce s rozšířenou působností Trutnova na jednotlivé oblasti, které poskytuje veřejná správa města s důrazem na cestovní ruch v závěru práce. Práce mapuje časový rámec posledních několika let se zaměřením na období v letech 2009-2014. Nejprve jsou v bakalářské práci zpracovány a definovány teoretické poznatky a termíny z oblasti marketingu obecně a …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of marketing activities of a municipality with extened powers, Trutnov, on individual areas, which are provided by the public administration of the town. The main sphere of focus is tourism. The project is concentrated on a period between 2009-2014. The first part of the bachelor thesis contains and defines theoretical knowledge and terms from general marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Louda
- Oponent: Miloš Matula
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Podnikateľské prostredie malých a stredných podnikov
Barbora Staršia