Moderní formy marketingové komunikace – Alžběta Brožková
Alžběta Brožková
Bachelor's thesis
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Anotácia:
Cílem závěrečné práce bakalářského studia je vysvětlení a porozumění novým formám marketingové komunikace a následná analýza jedné vybrané formy. Teoretická část práce se soustředí na silné a slabé stránky forem a jakou úspěšnost mají v praxi. V analytické části je zvolena analýza využívání digitálního marketingu v konkrétní firmě. V závěru práce je shrnutí vybraných nástrojů digitálního marketingu …viacAbstract:
The goal of this bachelor thesis is an explanation and understanding of new forms of marketing communication, and the following analysis of one chosen form. The theoretical part of the thesis focuses on strengths and weaknesses of these forms and their practical success rates. In the analytical chapter, an analysis of the use of digital marketing in a particular company is chosen. The conclusion summarizes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dfc25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Moderní formy komunikace v praxi
Alžběta Pevná -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy marketingové online komunikace
Eliška Fojtová -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků