Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky – Bc. Anna Benešová
Bc. Anna Benešová
Master's thesis
Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky
Sales promotion and PR on the Internet as a tool for strengthening customer relationships
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje a PR na internetu k posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části jsou popsány nástroje podpory prodeje a PR na internetu, a jejich využití pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část je zaměřena na výzkum využití nástrojů komunikace, podpory prodeje a PR na internetu a jejich účinnosti pro posilování vztahů se zákazníky ve …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on use of sales promotion and PR tools on the Internet, which are used for strengthening customer relationship. In theoretical part are described tools of sales promotion and PR on the Internet and their use for strengthening customer relationships. In practical part is described research, which is focused on use of communication, sales promotion and PR tools on the Internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Viktor Janouch, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Anna. \textit{Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2014. Available from: https://theses.cz/id/r2boh3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benešová, Anna. Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Využití 3D Animace mimo filmový průmysl
Lukáš Přikryl -
Marketingové komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia a ich porovnanie voči konkurentom
Ľudmila Tóthová -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová