Single sourcing v procesu nákupu automobilového průmyslu – Milan Doležal
Milan Doležal
Bakalářská práce
Single sourcing v procesu nákupu automobilového průmyslu
Single Sourcing in the automotive purchasing process
Anotace:
Tématem bakalářské práce je single sourcing v procesu nákupu automobilového průmyslu. V úvodu práce je popsán nákupní proces a nákupní marketing. Dále práce rozebírá rizika, nevýhody, výhody strategie single sourcingu, jak z pohledu vnitřních záležitostí Škoda Auto a.s., tak i z pohledu vnějšího vztahu mezi podnikem a jeho tržním okolím. Analýza single sourcingu se zaměřuje na jeho výskyt v oblasti …víceAbstract:
The theme of this thesis is the single sourcing in the process of purchasing the automotive industry. The purchase process and shopping marketing are described in the introduction of this thesis. Furthermore, the thesis analyzes risks, disadvantages, advantages of single sourcing strategy, both from the internal point of view of Škoda Auto a.s. as well as from the perspective of the external relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
- Oponent: Marek Löffelmann, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Volba nákupní strategie firmy
Michaela Kopecká -
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
Monika ŠTORKOVÁ -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Optimalizace nákupní strategie v CZ LOKO, a.s.
Pavlína Javůrková -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva