Bc. Eliška Křelinová

Bachelor's thesis

Marketingové plánování

Marketing plan of dancing school Kalaffa’s Shuffle School
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro taneční školu. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu, marketingovému plánování a digitálnímu marketingu. Praktická část je věnována popisu taneční školy Kalafa’s Shuffle school, analýze jejího trhu a marketingového mixu, který využívá. Dále uvádí výsledky marketingového výzkumu a na závěr práce je popsán marketingový plán, …more
Abstract:
This thesis aims to create a marketing plan for a dance school. This effort is underpinned by a foundation in the theory of marketing, marketing planning, and digital marketing. The thesis then presents the case of Kalafa's Shuffle School, describing the dance school and analyzing its market and the marketing mix it has relied on so far. Further, the thesis presents the findings of a marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
  • Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.