Bc. Barbora Kasalová
Diplomová práce
Nákup na internete
Nákup na internetu
Anotace:
Kasalová, B., Nákup na internete. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Počet uživatelů internetu ve světě neustále roste a v souvislosti s tím se mění i zvyklosti spotřebitelů a jejich nákupní chování. Nakupování přes internet se stalo běžnou součástí života většiny lidí. Internet se stal významným globalného médiem, které umožňuje nabízet zboží a služby prodejců podstatně jednodušší …víceAbstract:
Kasalová, B., Shopping Online. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.The number of internet users in the world is constantly growing and accordingly the habits of consumers and the shopping behavior are also chang-ing. Online shopping has become a common part of most consumers' lives. The Internet has become an important global medium, which makes it possible to offer goods and services of …víceAbstract:
Kasalová, B., Nákup na internete. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Počet užívateľov internetu vo svete neustále rastie a v súvislosti s tým sa menia aj zvyklosti spotrebiteľov a ich nákupné správanie. Nakupovanie cez internet sa stalo bežnou súčasťou života väčšiny ľudí. Internet sa stal významným globálnym médiom, ktoré umožňuje ponúkať tovar a služby predajcov podstatne jednoduchšie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková