Bc. Magdalena Štenclová
Bachelor's thesis
Knižní marketing malých nakladatelů
Book marketing of small publishers
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je knižní marketing malých nakladatelů. Práce se soustředí na problematiku toho, jak mohou malá nakladatelství uspět na konkurenčním trhu a využít své silné stránky, jako je specializace, originalita a kvalita vy-dávaných knih, a navrhnout účinné marketingové postupy, které by mohly pomoci těmto nakladatelstvím úspěšně prosperovat na českém knižním trhu. Cílem práce je …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is book marketing of small publishers. The thesis focuses on the issue of how small publishers can succeed in the competitive market and use their strengths such as specialization, originality and quality of published books, and propose effective marketing practices that could help these publishers to prosper in the Czech book market. The aim of the paper is to present …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bipan/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
- Reader: Mgr. BcA. Anna Štičková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Pardubické nakladatelství Theo v polistopadové knižní a literární kultuře
Kateřina Kmentová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Sektorové bilance a trh nemovitostí
Jana Dobrovolná -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis