Bc. Magdalena Štenclová

Bachelor's thesis

Knižní marketing malých nakladatelů

Book marketing of small publishers
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je knižní marketing malých nakladatelů. Práce se soustředí na problematiku toho, jak mohou malá nakladatelství uspět na konkurenčním trhu a využít své silné stránky, jako je specializace, originalita a kvalita vy-dávaných knih, a navrhnout účinné marketingové postupy, které by mohly pomoci těmto nakladatelstvím úspěšně prosperovat na českém knižním trhu. Cílem práce je …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is book marketing of small publishers. The thesis focuses on the issue of how small publishers can succeed in the competitive market and use their strengths such as specialization, originality and quality of published books, and propose effective marketing practices that could help these publishers to prosper in the Czech book market. The aim of the paper is to present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2023
  • Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
  • Reader: Mgr. BcA. Anna Štičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta