Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích – Anna Kučerová
Anna Kučerová
Diplomová práce
Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
New forms of marketing and their implementation in cultural organizations
Anotace:
Magisterská diplomová práce "Nové formy v marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích" se zabývá nejmodernějšími trendy v marketingu zejména v oblastech elektronických médií, on-line marketingu, video marketingu, virálního marketingu, sociálních sítí a guerillových kampaní. Tyto formy marketingu jsou vsazeny do teoretického kontextu moderního marketingového přístupu, vyznačujícím se orientací …víceAbstract:
Master's thesis "New Forms of Marketing and Their Implementation in Cultural Organizations" deals with the current trends in marketing, especially in the fields of electronic media, on-line marketing, video marketing, viral marketing, social networks ang guerilla campaigns. These forms of marketing are embedded in the theoretical context of modern marketing approach, characterized by the orientation …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Roman BĚLOR
- Oponent: Jiří ŠTILEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady pandemie COVID-19 na státní kulturní instituce a analýza vývoje hospodaření Památníku Terezín a Památníku Lidice v letech 2017–2021
Alžběta Krejná -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Kulturní život města Loun v 1. polovině 20. století se zaměřením na vybrané kulturní instituce (divadla, kina a výstaviště)
Jana MULÁKOVÁ -
Pandemie v kulturní instituci – adaptace kreativního procesu, organizace, plánování a naplňování základní funkce divadla
Pavel Uhřík -
Projekt Plzeň 2015 - Evropské hlavní město kultury: Zachované kulturní akce a instituce v roce 2024 a jejich reflexe v tisku
Tomáš MICKA -
Model umělecko-kulturní instituce jako podpory duševního zdraví a obrany proti informačnímu přetížení
Eliška Rakoušová -
Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
Katarína Čabová -
Analýza návštěvnosti kulturní instituce a návrhy marketingové metody jejího zvýšení
Dana Hešíková