Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace – Bc. Aneta Strnadová
Bc. Aneta Strnadová
Master's thesis
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Historical development of advertising and changes of methods in persuasive communication
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace. Teoretická část se týká popisu vývoje reklamy v čase, a to včetně stati zaměřené na vývoj české reklamy. Dále se práce zabývá psychologií reklamy a persuasivními prvky. Praktickou část práce tvoří výzkumná sonda, která odpovídá na dvě vědecké otázky. První otázka zní: „Dokáže většina respondentů identifikovat …viacAbstract:
The thesis focuses on the historical development of advertising and the transformation of persuasive communication. The theoretical part is a description of the development of advertising over time, including an elaboration on the development of Czech advertising. It also describes the psychology of advertising and persuasive elements. The practical part of the thesis consists of a research probe that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kcyvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2023
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Psychologie reklamy
Alesia Mukhina