Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce – Michaela Juhaňáková
Michaela Juhaňáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Abstract:
Bakalářská práce hodnotí nástroje marketingové komunikace ve zvoleném maloobchodním řetězci Globus. V práci byla aplikována obsahová analýza komunikačního mixu, sociálních sítí, webových stránek a marketingových materiálů. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření pro zjištění pohledu respondentů na aktuální podporu prodeje, in-store komunikaci a preferenci nákupu ve společnosti Globus. Z výsledků dotazníku …moreAbstract:
The bachelor's thesis evaluates the marketing communication tools in the selected retail chain Globus. The thesis applied content analysis of the communication mix, social networks, websites and marketing materials. In addition, a questionnaire survey was conducted to determine the respondents' views on current sales promotion, in-store communication and purchasing preferences at Globus. From the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mf1pg/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUHAŇÁKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/r36qfw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů
Yana Kalinichenko -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart