Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce – Michaela Juhaňáková
Michaela Juhaňáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Anotace:
Bakalářská práce hodnotí nástroje marketingové komunikace ve zvoleném maloobchodním řetězci Globus. V práci byla aplikována obsahová analýza komunikačního mixu, sociálních sítí, webových stránek a marketingových materiálů. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření pro zjištění pohledu respondentů na aktuální podporu prodeje, in-store komunikaci a preferenci nákupu ve společnosti Globus. Z výsledků dotazníku …víceAbstract:
The bachelor's thesis evaluates the marketing communication tools in the selected retail chain Globus. The thesis applied content analysis of the communication mix, social networks, websites and marketing materials. In addition, a questionnaire survey was conducted to determine the respondents' views on current sales promotion, in-store communication and purchasing preferences at Globus. From the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mf1pg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů
Yana Kalinichenko -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart