Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas – Bc. Elvina Mambetova
Bc. Elvina Mambetova
Master's thesis
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
History and current ad campaign of Adidas
Anotácia:
Ve své diplomové práci „ Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas “ se zaměřuji na problematiku reklamni kampaně, vnímání značky ruznými generacemi. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce zahrnuje zhodnocení pramenů literatury, vysvětleni základních pojmu z marketingu, souvisejících se značkou. Dále se práce pozastavuje u historie společnosti Adidas a …viacAbstract:
In my diploma thesis "History and present of the Adidas brand advertising campaign" I focus on the issue of advertising campaigns, brand perception by different generations. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the work includes an evaluation of the sources of literature, an explanation of the basic concept of marketing, related to the brand. Furthermore …viacKľúčové slová
Marketing propagace komunikace značka historie reklamní kampaň reklama Adidas komunikační mix
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aimun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Eliška Krulišová -
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
Jindřich Skrip -
Mediální reklamní kampaň produktu
Kateřina Cmuntová -
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
Alexandr Vostrý -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
Lucie Libra