Polina Pavlishyna

Master's thesis

Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program

Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Abstract:
Cílem teoretické části této práce je popsat různé možnosti a prvky marketingové strategie společnosti a ukázat různá doporučení v oblasti plánování a přípravy marketingové strategie. Praktická část popisuje analýzu programu Volkswagen AG ojetých vozů Das WeltAuto. Analýza se zaměřuje na mezinárodní marketingové strategie, které jsou používány na trzích, kde působí, a popisuje jeho hlavní prvky, cíle …more
Abstract:
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe different dimensions and elements of marketing strategy of a company and present different steps companies are recommended to take during planning and preparing a marketing strategy. The practical part describes the analysis of the Volkswagen AG program for used cars Das WeltAuto. The analysis focuses on the international marketing strategy …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46761

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities