Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec – Markéta Lichtenberková
Markéta Lichtenberková
Bakalářská práce
Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec
Aparthotel Svaty Vavrinec Loyalty Program
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu doporučení věrnostního programu pro Aparthotel Svatý Vavřinec. Teoretická část nejprve vymezuje pojem marketingový mix v hotelnictví a dále se věnuje věrnostnímu programu jako hlavnímu tématu bakalářské práce. Teoretická část následně definuje pojem zákazník a je zakončena hotelnictvím v České republice. Praktická část představuje vybranou společnost a předkládá …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a loyalty program recommendation for Aparthotel Svatý Vavřinec. The theoretical part first defines the concept of marketing mix in the hotel industry and then focuses on the loyalty program as the main topic of the bachelor thesis. The theoretical part further defines the concept of customer, and concludes with the hotel industry in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lichtenberková, Markéta. Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová