Canisterapie u žáků s mentálním postižením na základní škole – Bc. Petra Penková
Bc. Petra Penková
Bakalářská práce
Canisterapie u žáků s mentálním postižením na základní škole
Canistherapy for Pupils with Mental Disabilities at Primary School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala canisterapií u žáků s mentálním postižením na základní škole. Cílem práce bylo zjistit, zda canisterapie pomáhá dětem s mentálním postižením zlepšit jejich zdravotní stav, odstraňovat nebo alespoň zmírňovat důsledky jejich postižení a zda se u dětského autismu dostaví určitý posun v oblastech, jako jsou například komunikační problémy nebo agresivita.Abstract:
Bachelor thesis dealt canistherapy for pupils with mental disabilities in primary school. The aim of the study was to determine whether the animal assisted therapy helps children with learning disabilities improve their health, eliminate or at least mitigate the effects of their disability, and if u infantile autism attend a shift in areas such as communication problems or aggression.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mxfoq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Progresivní myopie u dětí a současné možnosti její korekce a léčby
Iva Hutyrová -
Komprehenzivní rehabilitace se zaměřením na sociální a pracovní rehabilitaci (spolupráce neziskovek a ÚP, nejčastější účastníci, propojení státního a neziskového sektoru)
Johana ŠTĚPÁNÍKOVÁ -
Panika a úzkost pacienta v přednemocniční péči a strategie jejich zvládání
Magdalena Sabelová -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy
Ivana Lena KALINOVÁ -
Možnosti využití metody snoezelen u osob na úrovni střední mentální retardace
Renata KUPČOVÁ -
Postoj pomáhajících pracovníků k využití konceptu bazální stimulace a metody Snoezelen při práci s klienty s těžkou a hlubokou mentální retardací
Eva Mafková -
Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním
Markéta Apatsidu