Bc. Petra Penková

Bakalářská práce

Canisterapie u žáků s mentálním postižením na základní škole

Canistherapy for Pupils with Mental Disabilities at Primary School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala canisterapií u žáků s mentálním postižením na základní škole. Cílem práce bylo zjistit, zda canisterapie pomáhá dětem s mentálním postižením zlepšit jejich zdravotní stav, odstraňovat nebo alespoň zmírňovat důsledky jejich postižení a zda se u dětského autismu dostaví určitý posun v oblastech, jako jsou například komunikační problémy nebo agresivita.
Abstract:
Bachelor thesis dealt canistherapy for pupils with mental disabilities in primary school. The aim of the study was to determine whether the animal assisted therapy helps children with learning disabilities improve their health, eliminate or at least mitigate the effects of their disability, and if u infantile autism attend a shift in areas such as communication problems or aggression.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta