Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním – Petra Halfarová
Petra Halfarová
Bakalářská práce
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Intergenerational Analysis of Consumer Attitudes on the Tattoo Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na mezigenerační analýzu spotřebitelských postojů na trhu s tetováním. V teoretické části je popsáno prostředí a charakteristika trhu i tetování. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska analýzy spotřebitelských postojů. K práci byla použita primární i sekundární data. K získání primárních dat, byl vytvořen dotazník, na který odpovědělo 904 respondentů. Sekundární …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the intergenerational analysis of consumer attitudes in the tattoo market The theoretical part describes the environment and characteristics of this market and tattoos. The second part is focused on the theoretical basis of the analysis of consumers attitudes. Primary and secondary data were used for this thesis. To obtain primary data, a questionnaire was created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALFAROVÁ, Petra. \textit{Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/r3qvfi/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Michaela Najmanová -
Analýza mezigeneračních postojů spotřebitelů k zavádění moderních technologií v maloobchodu
Barbora Břečková -
Mezigenerační rozdíly v postojích k pracovnímu prostředí
Matěj Nesvadba