Amrita Saigal

Master's thesis

Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů

Customer Perception of Corporate Social Responsibility Activities and their Impact on Consumer Behaviour.
Abstract:
ABSTRACT Consumer behaviour and consumption patterns constitute dynamic dimensions within the marketing realm, demanding constant vigilance and adaptation from marketers to ensure the firm's sustainability. This diploma thesis endeavours to explore the impact of Corporate Social Responsibility (CSR) activities on consumer behaviour among Delhi's population, particularly in the context of the shoe brand …more
Abstract:
ABSTRAKT Spotřebitelské chování a vzorce spotřeby představují v oblasti marketingu dynamické dimenze, které vyžadují od marketérů neustálou ostražitost a přizpůsobování, aby byla zajištěna udržitelnost firmy. Tato diplomová práce se snaží prozkoumat dopad aktivit společenské odpovědnosti firem (CSR) na spotřebitelské chování obyvatel Dillí, zejména v kontextu značky obuvi. Prostřednictvím zkoumání …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Saigal, Amrita. Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe