Marketingová situačná analýza vybraného podniku – Bc. Zdenka Lizúchová
Bc. Zdenka Lizúchová
Bachelor's thesis
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Marketing situational analysis of the selected company
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing situational analysis of the selected company, its current situation and its further development Aim of this work is to analyze the marketing situation of the selected company and suggest future direction of the company into the future. The work is divided into three chapters The first chapter explains the importance and methods used in the situational analysis in …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá situačnou marketingovou analýzou vybraného podniku, jeho aktuálneho stavu a možnostiam jeho ďalšieho rozvoja Cieľom práce je analyzovať marketingovú situáciu vybraného podniku a navrhnúť ďalšie smerovanie podniku do budúcnosti. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola vysvetľuje podstatu, význam a metódy používané pri situačnej analýze v teoretickej rovine. Druhá …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bi1oa/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Reader: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIZÚCHOVÁ, Zdenka. \textit{Marketingová situačná analýza vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Available from: https://theses.cz/id/r4720d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Michaela HOLANOVÁ -
Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o
Kateřina Radvanská -
Analýza tržního chování se zákazníky v segmentu interiérových dveří
Veronika OVŠÁKOVÁ -
Efektivní tvorba a řízení distribučních cest pro Podnik, s. r. o.
Petr Schlixbier -
Hodnocení dopadů strategického rozhodnutí společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a. s.
Milan Červenka -
Finanční analýza společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Patrik Marek -
Optimalizace tarifního uspořádání ve společnosti DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.
Renata Ihracká -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu