Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh – Ing. Stanislava Jeřábková
Ing. Stanislava Jeřábková
Bakalářská práce
Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh
The New Product Entrance and Chosen Marketing Activities
Anotace:
Společnost Libovický s.r.o. se od roku 1995 se plně věnuje výrobě, montáži a prodeji vestavěných skříní na míru. Pozornost bude soustředěna na to, zda výrobky inovovat, nebo nechat staré výrobky a změnit pouze podporu prodeje anebo přijít na trh s něčím úplně jiným, odlišným, něčím, co si trh momentálně žádá. Bude snaha odpovědět na tyto otázky pomocí důkladného prostudování všech podkladů, materiálů …víceAbstract:
The Libovický company has fully concentrated on the production, instalation and sale of wardrobes in the right measure since 1995. The main decision is: to inovate the current production or to let the current products and change only the sale promotion or to reach the market with something new and completely different. There is and affort to answer the questions by the help of reading up all the materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vxi7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový plán
Martin Rodinger -
Marketingový plán podniku
Michal Toman -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev