Cookie soubory jako základ online marketingu a jejich úskalí – Bc. Dagmar Götz
Bc. Dagmar Götz
Bachelor's thesis
Cookie soubory jako základ online marketingu a jejich úskalí
Cookie files as a basic instrument of online marketing and its weaknesses
Abstract:
Autorka se ve své bakalářské práci zabývá především vlastnostmi cookie souborů a s tím spojeným vývojem online reklamy. Sleduje úskalí, která tyto soubory mohou přinášet svými technickými vlastnosti, jak na straně uživatele, tak serverů, jenž cookies používají. V empirické části potom zjišťuje, jaké povědomí mají o cookie souborech uživatelé internetu samotní a sleduje jejich způsob používání nových …moreAbstract:
Author in her bachelors's thesis focuses on cookie files features and online advertising history. She describes problems, which can be caused by cookies technical features, on both user's a and company's side. Empirical part is research on user knowledge about cookies and way they use new technology.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sf965/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání.
Julia KOVALEVA -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká