Cookie soubory jako základ online marketingu a jejich úskalí – Bc. Dagmar Götz
Bc. Dagmar Götz
Bachelor's thesis
Cookie soubory jako základ online marketingu a jejich úskalí
Cookie files as a basic instrument of online marketing and its weaknesses
Anotácia:
Autorka se ve své bakalářské práci zabývá především vlastnostmi cookie souborů a s tím spojeným vývojem online reklamy. Sleduje úskalí, která tyto soubory mohou přinášet svými technickými vlastnosti, jak na straně uživatele, tak serverů, jenž cookies používají. V empirické části potom zjišťuje, jaké povědomí mají o cookie souborech uživatelé internetu samotní a sleduje jejich způsob používání nových …viacAbstract:
Author in her bachelors's thesis focuses on cookie files features and online advertising history. She describes problems, which can be caused by cookies technical features, on both user's a and company's side. Empirical part is research on user knowledge about cookies and way they use new technology.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sf965/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání.
Julia KOVALEVA -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká