Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy – Bc. Petra Neugebauerová
Bc. Petra Neugebauerová
Diplomová práce
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
The importance of on-line marketing in the Marketing mix of the company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma znázornění podstaty on-line marketingu v marketingovém mixu firmy. V teoretické části si práce klade za cíl popsat jednotlivé složky marketingového mixu, zdůraznit vliv a podstatu on-line marketingu a provést rozbor jeho důležitých nástrojů s ohledem na situaci a dynamiku ekonomiky z pohledu firemních subjektů. Aplikační část práce představuje konkrétní firmu a zaměřuje …víceAbstract:
This thesis is focused on representation of essence of the online marketing in the marketing mix of company. Theoretical part of the work is aimed to describe particulars parts of the marketing mix, to emphasize effect and essence of the online marketing and to analyze specific important marketing tools considering to situation and dynamics of the economics from the perspective of corporate enterprises …víceKlíčová slova
Nová ekonomika marketing online marketing internetový marketing mobilní marketing marketingový mix online marketingový mix zákazník nabídka poptávka trh tvorba webu design email emailing optimalizace pro vyhledávače reklama na internetu PPC sociální sítě blog webová analytika heatmapy strategická situační analýza SWOT analýza Porterův model pěti konkurenčních sil PEST analýza BCG matice e-shop online business konverzní poměry customer value míry odchodovosti zbožové porovnávače New age economics internet marketing mobile marketing marketing mix online marketing mix customer offer demand market web creating SEO internet advertising social sites web analytics heatpmas strategic situation analysis SWOT analysis Porter model of five competitive forces PEST analysis BCG matrix conversion rates bouncing rates goods comparators
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z3yv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
- Oponent: Ing. Lenka Šimonová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Business model na založení cukrárny
Adam Netolička -
Optimalizace manévru pro stanovení maximální volní síly svalů ruky a předloktí při hodnocení lokální svalové zátěže metodou integrované elektromyografie
Pavla Mušková -
Analýza konstrukce spodku kontejnerového vozu pro přenos podélných sil výhradně digitálním automatickým spřáhlem
Jiří Loucký -
Optimalizace metod zpracování fMRI dat pro zvýšení validity analýz konektivity
Marek Bartoň -
Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost
Karel Hůsek -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ