Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry – Tereza Votavová
Tereza Votavová
Bakalářská práce
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Consumer behavior of the customer in online shopping and its factors and barriers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání spotřebního chování zákazníků v online nákupech a identifikaci faktorů a bariér ovlivňujících jejich rozhodování. Cílem práce je získat hlubší pochopení motivace spotřebitelů k online nákupům, jejich preferencí a postojů k bezpečnosti transakcí. Práce kombinuje kvalitativní výzkum prostřednictvím rozhovorů s vybranými respondenty různých věkových kategorií …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the investigation of the consumption behavior of customers in online purchases and the identification of factors and barriers influencing their decision-making. The aim of the work is to gain a deeper understanding of consumers motivation for online purchases, their preferences and attitudes towards transaction security. The thesis combines qualitative research through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fe222/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Online marketing a chování uživatelů
Tereza Kalivodová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý