Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova) – Mgr. Filip Vážanský
Mgr. Filip Vážanský
Bachelor's thesis
Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)
Self promotion in czech media (ČT, Prima, Nova)
Anotácia:
Obsahem mé bakalářské práce na oblast self promotion, na televizní upoutávky a jejich následný vliv na příjemce. Práce je rozčleněna do tří stěžejních částí. V první teoretické části své práce se věnuji popisu základních pojmů, které jsou s oblastí self promotion spjaty. V druhé, rovněž teoretické části, se zabývám konkrétními typy televizních upoutávek, sledovaných ve vysílání vybraných českých televizních …viacAbstract:
In my Bachleors thesis I have focused on self promotion sphere, television trailers and their subsequent influence on the recipient. The thesis is devided into three main parts. The first theoretical part is devoted to the description of the basic concepts that are connected with self promotion. In the second part, which is also theoretical, I deal with particular types of television trailers on Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cz769/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2007
- Vedúci: Mgr. David Kořínek
- Oponent: Mgr. Aleš Mergental
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Neheterosexuálové a jejich self-esteem v kontextu praktikování katolické víry
Jan Šestauber -
Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006
Michal FILA -
Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu
Šimon Honal -
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Michaela Brůhová -
Real-time webové aplikácie
Matej Paulech