Žák se speciálními vzdělávacími potřebami jako problémový žák na 1. stupni ZŠ – Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
Diplomová práce
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami jako problémový žák na 1. stupni ZŠ
Pupil with special needs as pupil with problems at basic school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na prvním stupni základní školy, se zaměřením na možné vnímání těchto žáků jako žáků problémových. Zabývali jsme se žáky se speciální vzdělávacími potřebami v běžném školním prostředí z pohledu třídního učitele a spolužáků. Zajímal nás také pohled samotných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zajímalo nás, zda …víceAbstract:
Thesis is focused on pupils with special educational needs at primary school, in particular on the possible perception of students as troublesome pupils. We deal with pupils with special educational needs in the mainstream school environment in terms of class teacher and classmates. We are also interested in the sight of pupils with special educational needs. We focused on the difference in the perception …víceKlíčová slova
problémový žák školní neúspěch žák se speciálními vzdělávacími potřebami specifické poruchy učení hyperkinetické poruchy porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) porucha pozornosti bez hyperaktivity (ADD) porucha řízeného chování psychologický vývoj klima třídy sociometrie dotazník My Class Inventory (MCI) sebehodnocení troubled student/pupil with problems at school school failure a pupil with special educational needs specific learning disabilities Hyperkinetic conduct disorder Attention deficit hyperactivity disorder conduct disorder psychological development climate of class sociometry questionnaire My Class Inventory (MCI) self-assessment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jdka1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ