Jak vnímají učitelé 1. stupně ZŠ Hulín nový vzdělávací program (ŠVP) – Petra ŠUBERTOVÁ
Petra ŠUBERTOVÁ
Bakalářská práce
Jak vnímají učitelé 1. stupně ZŠ Hulín nový vzdělávací program (ŠVP)
How do teachers of primary school in Hulín feel the new educational programme
Anotace:
Teoretická část práce popisuje reformu vzdělávání v České republice. Také nám představuje hlavní dokumenty, podle kterých je uskutečněn. Pojednává o tvorbě školního vzdělávacího programu, co vše má tento dokument obsahovat. Ukážeme si konkrétní charakteristiku školního vzdělávacího programu na základní škole v Hulíně. Cílem této bakalářské práce je zjištění, jak pedagogové základní školy v Hulíně pociťují …víceAbstract:
The theoretical part of the work describes the educational reform in the Czech Republic. It introduces us with the basic documents, what help to realize this reform. It deals with production of school educational programme, about contens this school programme. I show the concrete characterization of the school educational programme at primary school in Hulín. The aim of bachelor thesis is statement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor:
12242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUBERTOVÁ, Petra. Jak vnímají učitelé 1. stupně ZŠ Hulín nový vzdělávací program (ŠVP). Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Bílá kniha - národní program rozvoje vzdělávání v České republice
Monika Kliková -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Vzdělávání pro udržitelnost a jeho rozvoj v českých knihovnách v souvislosti s celorepublikovou komunikační kampaní v letech 2021-2022
Barbora Procházková -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Vývoj systému a financování primárního vzdělávání v České republice v letech 2000 - 2019
Barbora Trnková -
Vzdělávání o Evropské unii v Jihomoravském kraji; Europe Direct Brno a jeho aktivity na poli středoškolského vzdělávání o Evropské unii v Jihomoravském kraji v letech 2005 - 2019
Jan Kovář