Stavba věty jednoduché v učivu českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Dana Popová
Mgr. Dana Popová
Diplomová práce
Stavba věty jednoduché v učivu českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Anotace:
ANOTACE Popová, Dana: Stavba věty jednoduché v učivu českého jazyka na 1. stupni základní školy, diplomová práce. Brno, MU 2006. Tato diplomová práce se zabývala problematikou stavby věty jednoduché v učivu na prvním stupni základní školy. V první kapitole jsem zpracovala základní pojmy týkající se skladebního učiva a poskytla přehled o jednotlivých učebnicích, se kterými pracují žáci a učitelé v hodinách …víceAbstract:
ANNOTATION Popová, Dana: Simple sentence construction in matter of the Czech language in the first five classes of a primary school, dissertation. Brno, MU 2006. This dissertation dealt with a simple sentence construction in subject matter of the Czech language in the first five classes of a primary school. In the first chapter I worked out basic terms concerning syntax and I presented an outline of …víceKlíčová slova
skladba syntax ve výuce českého jazyka na 1. stupni základní syntaktické pojmy věta základní větné členy rozvíjející větné členy grafické znázornění vět syntax syntax in subject matter of the Czech language in the first five classes of a primary schools basic syntactic terms sentence basic sentence articles expanding sentence articles graphic demonstration of sentences.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dg4eb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2006
- Vedoucí: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reverse Transfer in the Czech Syntax: Error Description, Pronominal Subject, and Subject-Verb Word Order
Kamil Ivan -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Dominant Language in Czech/English bilingual families living in the Czech Republic
Lenka Mastešová -
Figurative Language in Alice’s Adventures in Wonderland and its Czech equivalents
Bára Kapičková -
Transcriptional response and changes on the level of the secondary metabolites of the poplar after the attack by insect herbivores
Filip Pastierovič -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Využití myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu.
Veronika HENYCHOVÁ -
Frazeologická a frazeosémantická kompetence žáků ve výuce českého jazyka ve 4. a 5. ročnících Základní školy Za Chlumem, Bílina
Tereza MOUCHOVÁ