Postavení lidové písně ve výuce hudební výchovy na 2. stupni základních škol (na podkladě výzkumného šetření) – Bc. Michaela Kalinová
Bc. Michaela Kalinová
Diplomová práce
Postavení lidové písně ve výuce hudební výchovy na 2. stupni základních škol (na podkladě výzkumného šetření)
The status of folk song in teaching music education at upper primary schools (on the basis of research)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá lidovou písní jako důležitým prvkem v hodinách hudební výchovy. Cílem práce je zjistit, jaké je její postavení ve výuce. K tomuto účelu byl uskutečněn výzkum, který je zaměřen zejména na znalosti a preference žáků, na četnost výskytu a možnosti využití lidových písní ve vyučovacích hodinách.Abstract:
This master’s thesis deals with folk song as an important element in music lessons. Aim of the thesis is to discover its position in teaching. For this purpose we carried out research focused on knowledge and preferences of students, the frequency and the possibility of using folk songs in lessons.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/njj2h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALINOVÁ, Michaela. \textit{Postavení lidové písně ve výuce hudební výchovy na 2. stupni základních škol (na podkladě výzkumného šetření)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/r5ohsb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Lidová a umělá píseň v hudební pedagogice a její začlenění do programu výchovné práce v MŠ Záchlumí (okres Tachov)
Veronika ZÍKOVÁ -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Praktické využití pop music v hudební výchově na druhém stupni základní školy s přesahem do mezipředmětových vazeb
Věra OŠČÁDALOVÁ -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová