Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu – Bc. Tomáš Lobotka
Bc. Tomáš Lobotka
Master's thesis
Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu
Project of Customer's Overall Satisfaction Improvement in Selected Online Store
Anotácia:
Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to suggest appropriate recommendations for a chosen online store based on analysis of its initial state and customer's satisfaction. The execution of these recommendations should help the owner to achieve a higher overall satisfaction of her customers. The entire work is divided into several parts. The theoretical part is written in the form of literary recherche and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zverejniť od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOBOTKA, Tomáš. \textit{Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/r5ql2z/.
Jak správně citovat práci
Lobotka, Tomáš. Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Daniel Rangotis -
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Karolína Kučerová -
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Martina Fričová -
Měření spokojenosti obyvatel s marketingovou komunikací obce
Eva Zindlerová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková