Asistent pedagoga v edukačním procesu – Bc. Zdeňka Musilová
Bc. Zdeňka Musilová
Diplomová práce
Asistent pedagoga v edukačním procesu
Pedagogical assistance in process of education
Anotace:
Diplomová práce pojednává o práci asistentů pedagoga podílejících se na edukaci žáků v běžné základní škole. Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá vymezením pojmů vzdělávání, základní škola praktická, základní škola speciální, základní škola. Dále pak definováním pojmu asistent pedagoga, kam jsem zařadila i legislativní rámec výkonu práce, náplň práce a kompetence. Druhá …víceAbstract:
This diploma thesis concerns the work of the pedagogical assistant involved in education of pupils in elementary schools. This thesis is divided into four parts. The first part deals with defining the terminology: education, practical elementary school, specialized elementary school, elementary school. Furthermore, I define the conception of the pedagogical assistant where I also include the statutes …víceKlíčová slova
integrace kompenzační pomůcky školní integrace kompetence asistent pedagoga mentální postižení tělesné postižení sluchové postižení zrakové postižení autismus Key words integration compenzation utilities educational integration pedagogical assistant mental disability physical disability hearing impairment vissualy impainment autism
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g877w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující úspěšnost integrace žáků se zrakovým postižením
Markéta Malá -
Integrace na základní škole se zaměřením na nevidomé žáky
Petra Polášková -
Integrace studentů se zrakovým postižením a jejich sociální kompetence
Zdeňka Musilová -
Kompenzační pomůcky a rehabilitace osob s poúrazovým tělesným postižením.
Veronika DVOŘÁKOVÁ -
Nácvik komunikace u dítěte s diagnózou autismus v kombinaci s totální hluchotou po kochleární implantaci
Ladislav Daněk -
Autismus a sluchové postižení - specifický speciálně-pedagogický problém
Ilona Rausová -
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
Lucie Žďárská -
Poruchy příjmu potravy se zaměřením na mentální anorexii a mentální bulimii
Tatiana Lialina