Mgr. Petra Fuková, Ph.D.

Disertační práce

Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině

Teacher as a motivating factor in learning German after English
Anotace:
S ohledem na prokázaný významný vliv motivace na učení a jeho úspěšnost lze podporu žákovy motivace označit za důležitou součást pedagogického činnosti. V návaznosti na to se předmětem této práce stalo motivování žáka učitelem, tedy působení učitele na žákovu motivaci k učení se němčině s cílem žákovu motivaci probudit a již existující motivaci udržet, příp. zvýšit. Teoretická část práce se věnuje …více
Abstract:
Considering the verifiably important influence of motivation on learning and its success, enhancing student motivation can be perceived as an important part of pedagogical activity. Therefore, this paper explores how teachers motivate students, what teachers’ influence on students´ motivation to learn German is, how they can spark, sustain, and increase existing student motivation. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
  • Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D., doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta