Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině – Mgr. Petra Fuková, Ph.D.
Mgr. Petra Fuková, Ph.D.
Disertační práce
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Teacher as a motivating factor in learning German after English
Anotace:
S ohledem na prokázaný významný vliv motivace na učení a jeho úspěšnost lze podporu žákovy motivace označit za důležitou součást pedagogického činnosti. V návaznosti na to se předmětem této práce stalo motivování žáka učitelem, tedy působení učitele na žákovu motivaci k učení se němčině s cílem žákovu motivaci probudit a již existující motivaci udržet, příp. zvýšit. Teoretická část práce se věnuje …víceAbstract:
Considering the verifiably important influence of motivation on learning and its success, enhancing student motivation can be perceived as an important part of pedagogical activity. Therefore, this paper explores how teachers motivate students, what teachers’ influence on students´ motivation to learn German is, how they can spark, sustain, and increase existing student motivation. In the theoretical …víceKlíčová slova
němčina jako cizí jazyk motivace k učení se cizím jazykům motivování k učení se cizím jazykům učitel žák výuka německého jazyka postoje k cizímu jazyku German as a foreign language motivation to learn foreign languages motivating students to learn foreign languages teacher student teaching German attitudes towards foreign language
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xtgaz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D., doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice (čtyřleté) / Didaktika cizího jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Utilization of drama techniques in motivating EFL students to read English course-book texts
Michal Prchlík -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
The use of songs in teaching and their contribution to the motivation of students to learn English
Vít Dostál -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Didactic Games as Motivation to Learn English Language
Kamila CERMANOVÁ -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Faktory ovlivňující motivaci studentů střední školy k učení se anglického jazyka
Lenka Svobodová