Lea Antalová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia hotelu a reštaurácie Passage na sociálnych sieťach

Marketingová komunikace Hotelu a Restaurace Passage na sociálních sítích
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá efektivitu marketingové komunikace Hotelu a Restaurant Passage na sociálních sítích. Prostřednictvím obsahové analýzy tato práce hodnotí současné marketingové strategie a jejich vliv na interakci publika a viditelnost značky. Zjištění naznačují, že zatímco podnik si udržuje postavení na sociálních sítích, příležitosti ke zvýšení angažovanosti a cílená tvorba obsahu mohou dopomoci …více
Abstract:
This bachelor's thesis explores the effectiveness of the marketing communication of the Hotel and Restaurant Passage on social media. Through content analysis, this work evaluates the current marketing strategies and their impact on audience interaction and brand visibility. Findings suggest that while the business maintains its position on social media, opportunities for increased engagement and targeted …více
Abstract:
Bakalárska práca skúma efektivitu marketingovej komunikácie Hotela a Restaurant Passage na sociálnych sieťach. Prostredníctvom obsahovej analýzy táto práca hodnotí súčasné marketingové stratégie a ich vplyv na interakciu publika a viditeľnosť značky. Zistenia naznačujú, že zatiaľ čo podnik si udržiava postavenie na sociálnych sieťach, príležitosti na zvýšenie angažovanosti a cielená tvorba obsahu môžu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management