Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh – Martina Skalická
Martina Skalická
Diplomová práce
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market
Anotace:
Diplomová práce na téma "Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh" se zabývá rolí ochutnávek jako jednoho ze stěžejních nástrojů celého launche. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vychází z oblasti marketingového mixu a zaměřuje se na komerční komunikace se všemi jejich nástroji, s důrazem na podporu prodeje a in-store promotion …víceAbstract:
The master thesis "The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market" analyses the importance of in-store tasting as one of the fundamental tool of the whole launch. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. The theoretical part results from the area of marketing mix and focuses on commercial communications with all their tools and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15243
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Juraj Juhász
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15243
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský