Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí – Mgr. Irena Ihmová
Mgr. Irena Ihmová
Diplomová práce
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Tutoring Stay as a Support of Czech Language Teaching for Pupils from Socially Disadvantaged Backgrounds
Anotace:
Východiskem diplomové práce je fakt, že osvojení českého jazyka je základní podmínkou pro získávání a rozvoj dalších znalostí. Jestliže žáci nemají osvojené čtení s porozuměním, správné užívání jazyka v jeho mluvené i psané podobě v adekvátní jistotě a rychlosti, nejsou schopni přijímat další učivo, které tyto dovednosti předpokládá. Důležitou součástí v osvojování českého jazyka je prostředí, ve kterém …víceAbstract:
The starting point of the thesis is the fact that the acquisition of the Czech language is a basic condition for the acquisition and development of further knowledge. If pupils do not have mastered reading comprehension, the correct use of the language in its spoken and written form with adequate confidence and speed, they are not able to receive further learning which presupposes these skills. An …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sox4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Klára Březinová
- Oponent: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová