Event marketing taneční skupiny All Style Unit – Bc. Klára Machálková
Bc. Klára Machálková
Master's thesis
Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Event Marketing of All Style Unit Dance Group
Abstract:
Diplomová práce se zabývá event marketingem taneční skupiny All Style Unit, která funguje ve Vsetíně a ve Zlíně. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a event marketingem s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována dosavadnímu event marketingu taneční skupiny. Event marketing je detailně popsán a analyzován. Z poznatků získaných …moreAbstract:
The aim of the thesis is to explain the problematice of an event marketing of the dance group All Style Unit, which operates in cities Vsetin and Zlin. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing communication and event marketing following with marketing research. The practical part is focusing on the current event marketing of the dance group where event marketing is described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machálková, Klára. Event marketing taneční skupiny All Style Unit. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ -
Projekt event marketingu vybrané společnosti
Jana Vaňková -
Event marketing festivalového projektu Drum "N" Huss
Jakub Hodina -
Event marketing - studie projektu "Český sen"
Tomáš Dostál -
Návrh event marketingového projektu při příležitosti uvedení nového modelu vozu na český trh
Veronika Hejlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Komunikace taneční skupiny All Style Unit na sociálních sítích
Kateřina Koňaříková -
Zatížení street dance tanečnic během taneční sestavy
Barbora JUROVÁ