Laura Palková

Diplomová práce

Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach

Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Anotace:
V předložené diplomové práci jsou zkoumány způsoby propagace kulturních akcí jak ve fyzické podobě, zároveň iv online prostoru v Košicích. Pozornost je věnována na způsoby podávání informací o konání akce, jejich význam, dostatečnost a šiřitelnost směrem k návštěvníkovi kulturní události. První část se zaměřuje na obsahové a kontextové vymezení art marketingu a propagaci obecně. Druhá část se zabývá …více
Abstract:
The presented diploma thesis examines the ways of promoting cultural events as in the first form, as well as in the online space in Košice. The first part focuses on the content and definition of art marketing and context in general. The second part is characterized by cultural policy in Slovakia. The last analytical part is devoted to the study of the art marketing in Košice, personal research, promotion …více
Abstract:
V predloženej diplomovej práci sú skúmané spôsoby propagácie kultúrnych akcií ako vo fyzickej podobe, zároveň aj v online priestore v Košiciach. Pozornosť je venovaná na spôsoby podávania informácii o konaní akcie, ich význam, dostatočnosť a šíriteľnosť smerom k návštevníkovi kultúrneho podujatia. Prvá časť sa zameriava na obsahové a kontextové vymedzenie art marketingu a propagáciu vo všeobecnosti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: Vojtěch Kouba
  • Oponent: Pavla Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82107